viernes, 9 de septiembre de 2011

ENCADENES EN FORADÁ




Hui hem anat Rafa i Jo a Foradá i alli hem escalat amb Ramon de Elda, i com sempre que anem a terres Alacantines hem apretat com animals.














Ramon a sigut el primer en encadenar, enduguent-se per a calfar el 7c ESPOLON RUMANO.










Rafa calfa i encadena el 7a STARMAN no recorda si la tenia,( per si acas ). Després encadena al 3r pegue el 7b MUSCULMAN, apretant molt , enhorabona pai.







Jo calfe i em posse a la feina, Ramon em recomana un 7c+ i li faig cas. La via entra per el 7b+ VARIANTE BATMAN i continua per el 8a TUNDRA.
Encadene el 7b+ al segon pegue, continue el 7c+ i em pegue un bon vol molt amunt. Descanse i al 3er pegue m'apunte el 7c+ VARIANTE TUNDRA, apretant com sempre i apunt de caure en els passos de dalt, super content el meu segon 7c+.



1 comentario: