sábado, 17 de diciembre de 2011

ULTIM DIA DEL VIATGE

Aço s'acaba. Pero no te per que ser roin, més viatges vindran.

Ahir escalarem en un sector guapíssim, El Makinodromo, encadenarem:
Juanito 7a+ a vista i 7b al segon pegue.
Jo 7a+ a vista per a calfar i vaig fer 2 pegues a un 7c+\8a xulíssim que vaig poder montar fins dalt i en el que vaig disfrutar com un xiquet.

Hui hem estat al sector Momia i ha sigut una molt bona despedida del Chorro.
Ramonet encadena 6c+ a vista i 7a al segon pegue.
Jo encadene :
7a a vista per a calfar
7b+ a vista
7c al segon pegue
Se confirma que quant més dies portem escalant millor ens trovem.

Lamentablement, encara que després d'un bon encadene 7b+ al segon pegue, el Pai es va lesionar del braç dret i ha estat els dos ultims dies sense poder escalar.

Esperem que prompte estiga recuperat i puga apretar de nou.

Dema diumenge estarem per casa, hi ha ganes de veure a la familia i als amics.

No hay comentarios:

Publicar un comentario