viernes, 6 de julio de 2012

SI, SI, SI LA ARMANDO JA ESTA ACI

Hui he encadenat el 8a+ ARMANDO SIGUE DESPLOMANDO.
He anat en adolfo, i ha sigut el.dia.
Li he entrat sense pensar en encadenar, pero a muerte, en el primer pas hem sorprenc de lo prop que he trobat la regleta, he fet dos respirades i he continuat.
Estic davant del meu pas, no pense, actue, se que hui l'agafe. Trac el pas , la ma dreta apunt d' anarse'n, pero el faig.
Els cantos q venen no tenen el millor tacte, pero dos remades més i estic al repós.
Me passa pel cap q ja la tinc a la butxaca, em costa llevar-m'ho, se q he d' anar pas a pas. Però sorprenentment no estic nerviós.
Ixc del repós amb ritme, a per el pas de carranc, Adolfo m'anima, i vaig a per ell, agafe el canto de eixida en dos dits, apunt de caure, ( ningú havia dit q fora fácil ), però ja esfic al segon repós, he arribat be.
Quan ixc torne a ficar- li ritme, em trobe davant de l'ultim pas dur, el pico de loro, pille la regleta, la puc arquejar, fins casi partir-la, el pico de loro está més prop q mai.
Estic fora del pas, ara només queda l' entrada a la reunió, un passet , encara no la tinc, respire abans d' afrontar-lo i SI, SI, SI LA ARMANDO  JA ESTÁ ACI, ara si.



CONTINUEM PUJANT DE GRAU I TRENCANT BARRERES MENTALS


Gràcies a tots els q han passat per l' altre extrem de la corda.

No hay comentarios:

Publicar un comentario