jueves, 3 de noviembre de 2011

6b ODISEA ESPACIAL

Marc encadena aquesta via al flash en la Cova de la Petxina fa uns quants dies, pero no m'arribava la documentació per poder penjar-ho.
El mateix Marc em comenta:


"En un principi no volia tirar-li de primer, Adolfo va insistir i em va coonvencer. Abans de començar estava un poc nerviós, però al començar em vaig concentrar i no vaig pensar en res més que no fora la via, Adolfo anava dient-me els passos més difícils, la va cantar molt be. No va haver ningún moment en que vaig estar a punt de caure. Em va agradar molt la via. Finalment en la cadena vaig fer la llum (volar sense xapar la cadena) el que no me esperava era volar tants metres (al baixar em digueren que m' havien donat generosament dos lazadas). Al baixar estava molt content ja que fa unes semanes no pensaria que ara en aquests moments estiguera fent el que estic fent."







Als pocs dies d'aço en un atac de motivació se'n van son pare i ell al Bovedon i encadena un altre 6b QUIN TOMAS que havia provat feia messos.

A continuar aixi Marc, sobretot disfrutant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario