lunes, 28 de noviembre de 2011

CHULILLA ANIMAL

Hui hem estat a Chulilla Juanito, Rafa i Jo i ens hem trobat tots com a salvatges. He començat encadenant jo i pujant el meu grau a vista fins a 7b+. Encadenant la via LOS FRANCESES 7b+ montant-la. El Pai per a no ser menos la encadena també escalant molt fluit i fàcil.
Després hem encadenat els 3 un 7a+ CAMINA O REVIENTA, xulíssim tot per una fissura, Juanito al segon i el Pai i Jo al flash.
Juanito a fet després un second go a un 7b+ REVUELTA EN EL FRENOPÁTICO que tenia pendent i que Jo he provat caiguent-me dalt, i puc dir que es FINO-FINO-FINO, però molt divertida.
Per acabar el dia el INHUMÁ PAI s'apuntat un altre onsigth aquesta vegada un 7b CANTALOBOS.
Dies com el de hui fan que la motivació continue pels nuvols.

Aci vos deixe un pupurri de les fotos de hui.




No hay comentarios:

Publicar un comentario